Back at the gym!

.
 
Halåååja!
Vet ni vad, jag är tillbaka på gymmet! Äntligen måste jag säga!!!
Jag kommer att börja i lugna takter så nu dom två första dagarna på gymmet har jag bara tränat lugn cardio, mage och stretchning. Kommer inte att träna lika mycket på gym som förut, nu i början iaf. Ska ta mig ut på promenader och kanske ennu hinna på en rullskridskotur också! Men, jag har iaf fått en början igen!! :)
 
Om jag inte nämnt har jag också börjat på yoga! Varge tisdag kväll. Gick med i kursen för att jag varit så stressad detta år och vill minska på stressnivån. Också för att Frida frågade om jag ville komma med henne och Emma, så Ja!
Var andra gången idag och det gick mycket bättre än sist. Andningen är väldigt svår att få rätt i början men redan idag började jag hitta den rätta taktiken.
 
Nu måste jag sova så jag orkar jobba imorgon. Ha det fint så hörs vi!