Small update..

.
 
Yo!
Bara för att det varit så tyst här igen tyckte jag att måste berätta lite vad jag gjort på senaste.
Inte mycket egentligen så förvänta er inte något wow. Men iaf i helgen blev det utgång med Frida & Emma! Vi hade riktigt roligt men nu vill jag inte röra så mycket alkohol på en stund framöver. Söndagen var en lat-dag med Netflix and chill i princip hela dagen.
 
Igår var jag och Kim och tränade för första gången på Purmo Träningsverk! Det blev ett helt okej benpass och gymmet var helt ok och mysigt! Vi åkte dit först på kvällen runt halv 8 och det var verkligen inte mycket folk där då så det var skönt! Tror nog det blir bra där också.
 
Rästen av veckan har jag inte mycket planerat, jobb tills fredag och i helgen är jag LEDIG och då ska vi äntligen och köra fyrhjuling!!! Det kommer va sååå kuul. Hoppas den nya jackan från ridestore kommer före det så behöver jag inte frysa, det börjar bli så kallt!