Förskylning & nytt gym

.
 
Det är ju typ alltid så när man väl har fått igång träningen igen blir man förstås sjuk.
Jag hann träna i måndags men efter det har jag låtit va. Började med halsont och var utan röst några morgon och nu har snorheten kommit. Ingen feber har jag iaf haft men hoppas på att jag frisknar till fort så jag får träna igen!
 
Jag har också blivit medlem på ett nytt gym! Är fortfarande medlem på kära Easyfit men nu har jag också köpt några månaders gymnyckel till Purmo Träningsverk.
Vi får se hur jag trivs där, det är närmare för mig att åka dit än att åka till stan så det är ett + iaf. Det såg också ut som ett riktigt mysigt gym och aningen skönt när det är mindre folk där. Jag är inte ensam som tagit nyckel dit utan Kim, Frida & Tony har också det.
 
Vi får se i fortsättningen var jag fortsätter min träning, om det blir på båda ställen eller bara den ena. Easyfit är ju endå bra för att jag är VIP medlem och kan träna på vilket Easyfit som helst i hela Finland.