Ny jacka, träning & sånt

Tjatja!
Har nyss anlänt hejmani efter kvällsskift. Folk lämnade även kvar på övertid men det orkade inte jag med denna gång. Kommer att somna här riktigt strax så det ska bli skönt att få såva.
 
I förmiddags blev det ett benpass som gick sådär. Helt bra i början men sen tappade jag fokusen och orkade inte ta i ordentligt. Men helt ok pass som sakt.
Igår bestod träningen av biceps & rygg och de gick bra! Fast jag inte känner av nånting idag.
 
Jag har nu också äntligen hittat en ny vinter jacka! För några veckor sen beställde jag hem en jacka från Ridestore som liknande en hoodie. Den var skön men tyckte den ändå inte riktigt passade mig. Efter att jag skickat tillbaka den jackan hittade jag den här på bilden nedan och den e så braa!!! Jag är så nöjd över den! Den e fluffig, inte för stor, inte för liten, inte för skarp i tyget, den e lång, den har hög krage, den e rosa & svart osv. super!
 
Det var väl allt för nu. Hörs!