Lchf

. Här om dagen var det årets första sommardagar, så skönt! Idag är det lite svalare, här visar det bara 4 grader kl 07:10. Men solen skiner och jag ser inga moln så det är redan toppen!
 
Blir en promenad med Frida här senare nångång. Annars har jag inga skillda planer för idag så vi får se vad jag hittar på. Kanske får jag lusten att städa, det skulle behövas.
 
Igår började jag och Kim med LCHF. Kim har varit på lchf dieten förr och vet att det funkar på honom, så vi får se hur det går för mig. När ändå sommaren är påkommande kommer vi att ha våra cheatdays, och vem vet om ja äns klarar av denna diet, alltså om den passar mig men vi får hoppas. He läär jo syynas.
 
Började gårdagen och denna dag med en lchf-smoothie som är så good! Även ett eller två kokta ägg. På dagen blev det sallad med kycklingbröst och ost, och på kvällen fixade Kim middagen som bestod av stekta ägg, maletkött med lök och lite grönsaker till. Gott!