Helsinki

.Hejsanhejsan!
Nu är jag väldigt väldigt trött men ändå ville jag hinna uppdatera bloggen med ett inlägg före jag somnar.
 
Veckan har bestått av jobb mån-fre 06-14. På kvällarna har jag inte orkat göra nåntnig extra, tror inte jag gjort nånting extra åtm(kommer inte ihåg för är så trött).
 
På lördag blev det också tidig väckning. Jag, Kim & Robin tog morgontåget till Helsingfors för omväxling!
Var framme runt halv 10 så vi gick till hotellet för att vila en stund tills vi orkade oss iväg igen för att utforska stor stan. Förståss blev det lite shopping, sittande på uteterasser och lunch på Zetor. Vi fick även gå på Tuned car meeting som dom hade vid Kamppi!
 
På kvällen blev det att ställa sig för en hardstyle-kväll på Nosturi! Jag har inte riktigt diggat den stilen av musik men måste säga när man väl var där och folket var på plats hade jag aningen feelis och ville hoppa på som dom andra. Blev ingen väldans lång natt för jag var så trött efter jobbveckan.
 
Idag så for tåget hem först 13:06 så vi fick ha sovmorgon som var riktigt skönt! Men fortfarande lider jag av trötthet. MEN, imorgon är jag ännu leeeedig(!!!) och då ska jag soooova!
 
Och måste bara säga att är så nöjd över min nya ryggväska jag köpte på stockmann(sista bilden) och den var heller inte dyr!