En sjukhusvistelse

 
Nå morjens!
I förrgår på kvällen när jag skulle börja sova tyckte jag att jag kände av några enstaka extraslag. Igår på morgonen i jobbet tyckte jag också så men lite mer. Blev bara mer och mer orolig så pratade med min skiftesledare och kom fram till att besöka jouren för säkerhetsskull!
 
När jag väl var på plats syntes inga skov eller extraslag, blodtrycket var riktigt bra samt blodproven! (det var riktigt skönt att höra!) Läkaren hade ändå som förslag att ta in mig över en natt så dom får kontrollera min rythm. Det var lite surt men kändes ändå helt ok att dom ville göra så.
 
Nu har dom tagit nya blodprov och hjärtfilm så nu väntar jag bara på läkaren. Hoppas hen kommer fort och låter mig gå hem direkt. Jag mår för bra för att vara här, idag ska bli en rolig dag!