Att få en start (igen) på träningen..

.
 
Idag har jag varit ledig men skulle nästan hellre ha varit i jobb när det har regnat och varit mulet hela dagen. Hade också en tanke på att gå på gym men det blev inte av. Viste inte vad jag skulle träna så fick noll lust för det då.
 
Imorgon om jag hinner mellan läkar- och fyssbesök ska jag försöka mig till gymmet igen, beroende på vad läkarn har att säga och det hoppas vi bara är bra saker han säger. Vi får också hoppas på lite mer motivation då för måste verkligen börja röra på mig mer igen så jag inte blir en köttbulle snart. Frida försökte nog få mig till gymmet men det gick inte idag ;) men tack för att du iaf försökte! <3
 
Vill verkligen komma i form men det är så jäkla svårt att få en början igen på träningen. Har också varit lite rädd för att anstränga mig för mycket nu i början, men sakta men säkert ska vi hoppas jag är tillbaka i mina rutiner och att jag kan hålla mig undan godsaker lite bättre!