What's to come

.
 
Ennu nästa vecka blir det jobb och efter det väntas 2 veckor semester!
Ska bli riktigt skönt och det bästa är att Kim också har semester på samma gång!
 
Det första vi ska fokusera på är renoveringen, så mycket som möjligt ska vi försöka få någorlunda klart. Har igen fått så mycket inspiration för inredningen så vill bara få det klart!
 
Förstås ska vi också NJUTA! Vi funderar på att åka nånstans på en minisemester. Kanske bara en dag eller två, vi får se! Nånting annat vill jag iaf se :)
 
Helgen efter semestern åker vi till Helsingfors för då blir det äntligen WEEKEND FESTIVAL. Hoppas på super bra väder och att feelisen hålls på topp! Längtar så att få höra Brennan Heart, Martin Garrix, Tungevaag&Raaban, Tiesto, Angerfist och mååånga fler!
 
Helgen efter weekend får jag äntligen gå på mitt första bröllop! Ja, jag har aldrig förut varit på bröllop och nu är det en av mina bästa vänners tur att gifta sig! Är så lycklig för dom och det ska bli en riktigt rolig och fin dag har jag på känn!