Mirror mirror on the wall..

.
Aloha!
Veckan som varit har varit bra! Slut är den inte änn och roligare tror jag den blir i helgen. Har jobbat, remppat, varit ut på promenad i ösregn, hälsat på Frida med Bamse och köpt en ny spegel från jysk! Nånting annat har väl inte hänt tror jag.
 
Men spegeln! Den är stor och perfekt och den ska komma upp i vår tambur när vi är klara med renoveringen där, så i lådan får den stå en stund till. Det fanns två färger att välja mellan, vit & silver. Denna gång valde jag silver för att den vita var sådär "gammalaktig".
Hittade spegeln på REA vid jysk för bara 47€! Förut har den varit 120€... så väldigt nöjd med mitt fynd!
 
 
Nadja

Hande spegeln i silver har jag å... ja minns ja köpt an i jeppis redan tå ja bodd tär. först körd ja hem med första spegeln, å tå ja öppnar lådon e ramen sprucken tvärs över halva spegeln, så ja for å byt direkt till en ny, som å var sprucki i ramen precis likadant, så ja hämta en 3:e. nå tror du int han å va sprucki!?! men tå orka ja int fara å byt namejr så ja liima å föstärkt e på backsido bara me na järnbeta.. men huhhu alltså! :'D

Svar: Åhåå!!! Måst no koll min tå å fö säkerhejt! Mamma hadd å köpt ejn så ska sej til åt henna å ti koll! Tack fö att du sa :D
Mia Björklund