Tapisering

Vi eller rättare sagt JAG har börjar tapisera om jag inte nämt det. Fick hjälp i början men nu har jag gjort det helt själv så är lite stolt!
 
Idag blev jag klar med mönstertapeten som jag satt upp i vardagsrummet på 2 väggar. Jag blev SÅ nöjd med denna tapet! Dom 2 andra väggarna i vardagsrummet kommer bli mörk gråa och det ska jag börja sätta upp imorgon!
 
Den här rutiga tapeten finns i vår "lillkamar". Detta rum är färdigt tapiserad och här kommer det bli typ ett kontor och även djurens rum, typ nånting sånt. Nöjd över dessa tapet också för att bara ha kostat 5€/rulle!
 
Vi valde att tapisera före golvet och taket kommer upp, Kim sa det enklare så.
Imorgon ska Kim köpa tak så får börja skynda på med tapiseringen snart! Tamburen kvar efter vardagsrummet! Längtar såå tills det börjar bli klart!