Överbelastning

Nu tycker jag den här förskylningen får börja ge sig. Bättre har den iaf blivit men näsan är heelt återtäppt!
 
Har iaf fått inhämtat otrolig motivation för att träna så får se om jag ännu kan hålla mig ifrån det idag.
Det som suger lite mer än den här förskylningen är att min vänstra höftmuskel har antagligen fått överbelastning och värker, så kan inte träna ben som jag brukar.. no squats på ett tag, vet ni hur roligt det är.. inte det minstaste!!
 Hoppas hoppas hoppas det blir bra fort, fast har läst att det kan ta flera månader! Måste hålla tummarna.
Nåmen, detta om detta.
 
Nu bjuder jag på några gamla träningsbilder för att tagga till ännu mer (och kanske fnissa lite)!
 
Måste börja öva på att stå på händerna igen!
 
Såhär mycket har jag inte svettats på länge efter cardio, vilken härlig känsla det var efteråt!
 
 
<-- Flexbild från 2014, Nångång på våren 2014 -->