Årsresumé del 2

.
April
 
 
Här fick vi prova på att ha en Great dane som hette Wilma. Superfintjej! Tyvärr blev Kim för allergisk mot henne.
Tränade på som vanligt och jag och Frida prövade på några olika parövningar och det var riktigt kul!
Fick också mer gadd på min arm!
 
 
Maj
 
 
Min lilla kille Bamse fyllde 1 år på vappen <3 det firade vi med picknick med mamma och dom andra hundarna.
Lärde mig Foamrolling och det gjorde så ont i början!
Det bästa denna månad var ju att jag fick upp 100kg i mark. Får se om jag klarar det nångång igen..
 
 
Juni
 
 
Noora fyllde år så vi firade henne och det var en rolig kväll!
Fick 80kg i squats och var så nöjd över det!
Vi påbörjade med vår renovering och fick nya fönster i hela huset! Blev också mycket grillning när huset var så stökigt.
 
 
Juli
 
 
Åt mycket glass under hela sommaren, sååå mycket glass, but i like it!
Jag och Frida bestämde oss en dag för att hitta på nånting roligt och spontant så vi åkte till Kalajoki på camping!
Jobbade också mycket under sommaren och började va bara mer och mer villig på att prova på något nytt. Jakobsdagarna kom i år igen och jag jobbade den veckan 6dagar i streck. Var riktigt gott att öppna en cider på kvällen och skönt att få umgås med mina bästa.
I slutet av denna månad var jag också hundskötare åt 9 chihuahua då mamma & pappa var på resa, det gick bra men var så skönt att få sova hemma sen igen då hundarna väckt en kl 5-6 varje morgon.
Kim fyllde också 24hela år <3