Ja tack, vädret kan jag skriva om!

 
Eller? Trevligt iallafall att höra att någon läser! Jag kan, för varje gång jag tränar en viss muskelgrupp, skriva vilken (vilka) som är mina favorit övningar för tillfället! Imorgon har jag bröst, triceps och axlar, så stay tuned (lovar dock ingenting ;))!
Min största inspirationskälla för tillfället måste jag väl säga mina och Nina's pass ilag, haha. Jag måste göra ett erkännande, före jag och N började träna ilag (runt 8-9 veckor sedan nu skulle jag tro) stampade jag på stället med allt. Jag orkade pinsamt nog inte 40 i bänk, trodde jag. När jag började träna med Nina som bara pushade på gick allting mycket enklare på en gång, 40 for direkt. Nu är jag uppe i 50, och ska ha 55 före nyår (har inte vågat prova än). Det gäller samma med andra övningar också, inte bara i bänk. Så, det är det som motiverar mig mest nu! Bloggar, instagramkonton osv. som jag följde mycket förut motiverar inte värst mycket längre, konstigt nog. Har väl bara fokus på min egen träning nu.
 
Och på tal om fint hår...
 
 
Nej skämtåsido. Jag fattar inte, men så här vaknade jag upp imorse (och måste förstås meddela Mia!). Men jag brukar inte göra någonting åt håret. Inga hårinpackningar eller dylikt. Klipper mig ca en gång i året, och har tydligen slutat färga det (vet inte varför? Så råttfärgat men har varit för lat..). Dock har jag börjat platta det mellan varven nu, men försöker minska på det för att inte slita på håret.