Att få må bra

*
 
Vet ni hur mycket jag längtar med att få vara i skick igen!? Att få leva mitt liv som vanligt igen och bara få va glad. Är annars en väldigt glad person men nu har jag varit lite nere med allt det här med hjärtat, men det är väl förståeligt.
 
Jag vill kunna träna, jag vill kunna jobba och det jag vill som mest är att få må bra!
Idag är en bättre dag, hittills. Extra slag har jag däremot kännt av ganska bra idag, även inatt lite grann och bara lite lite värk. Har sovit bra endå. Extra slagen kommer ju alltid att finnas där om jag inte vill göra en till ablationsbehandling. Eeehh, hälst inte tack men jag vet ju vad som förväntar mig ifall jag så vill eller behöver göra behandlingen igen.
 
Nu ska jag försöka fokusera på att tänka positivt och hoppas på det bästa och att allt blir bra tillbaka!