Home again!

*
 
Haalåå!
Imorse efter frukosten fick jag åka hem från sjukhuset! Igår gjorde dom en till ablationsbehandling. Den gick bra! Det var inte lika hemskt denna gång som förra gången när jag viste exakt vad och hur dom skulle göra. Fast det var ju inte roligt heller! Det gjorde ont men inte lika ont som sist för bad om mycket smärtstillande.
 
Efter behandlingen hade jag så sjukt i bröstet, men efter nån timma började värken släppa och nu ikväll känner jag bara av en liten smärta. Skönt! Senast hade jag värk i fleeraflera veckor. Hoppas det inte kommer nån sån värk ännu!
 
Annars så har jag inte haft några extra slag eller störningar sen ablationen(eller jo, EN endaste extra slag, vad jag vet av) och jag håller tummarna det hålls så, iaf för en braaa stund.
 
Men, Skönt var det att komma hem. Bamse blev överlycklig och fammo också för hon hade bakat munkar till mig!
 
 
Annalina

Voi snälla vännen :/ hoppas e sko vaal bra nu!

Svar: Joo! Ännsåläng ere betä så hoppas e halls söis å! :)
Mia Björklund