Blogg funderingar

.
 
hej!
Igår kväll kollade jag och Frida Galan 2016, finns på youtube HÄR att kolla för den som är intresserad. Det var kul att få se hur det gick till när man bara sett bilder från galan. Fick själv mera inspiration för bloggning bara jag skulle ha lite mer idér på vad jag skulle blogga om. Just nu är mitt liv ganska tråkigt, hemma på sjukledigt för att min nacke är så fucked up. I helgen dock blir det som sagt Helsingfors. Åker dit på lördag morgon med tåg och kommer hem på söndag kväll, så något roligt att se fram emot!
 
Nu när jag har tid kanske bloggen skulle få en liten uppfräschning som ett början. Har också funderat på att byta bloggnamnet men not sure yet, ska fundera änn. En tanke som jag också haft är att det skulle va skitkul att laga en egen youtubekanal men vet inte om jag har så mycket mod i mig. Har åtm önskat mig en Gopro till julklapp så får väl se om jag faktiskt måste börja filma nått sen ifall att.