Längtar..

.
Jag har börjat längta till sommaren nu. Det är ju inte länge kvar nu heller!
Jag längtar att få åka rullskridskor varma sommardagar, vara vid villan, simma, åka fyrhjuling och att lära mig åka crossmotorcykel!
Bara mitt hjärta hålls iskick nu så kan jag äntligen börja göra saker!
 
Är sjukskriven ännu 2 veckor så inom dessa ska jag försöka få upp min kondition igen sålänge jag mår bra. Kanske inte så bra som den var förut(om den änns var bra då) men bättre. Har inte tränat sen Januari, jag har inte ätit nyttigt så några kilon har jag gått upp. Är faktist förvånad att jag inte gått upp mer än vad jag har.
Men fan jag har ju inte kunnat göra nånting när jag haft värk osv.
 
Nu känns det som att det börjar bli bra, för en gångs skull, så vi ska hoppas det hålls så!
Imorgon har jag planerat att fara ut på en promenad, ingen lång men en bit iaf. Måste börja nånstans och vill heller inte anstränga mig för mycket direkt. Vi ska hoppas det blir bra nu!