Lucka 22 - Födelsedagsbarn

 
Jaaa då var man 23 hela år!
Känns inte så märkvärdigt änn iaf.
Min födelsedag har jag firat med en ledig dag i Kokkola på sista julklappshandlas (och några födelsedagspresenter till mig själv) och så har jag haft kaffebesök av mina bästa, Frida & Emma. Får mera kalas gäster så småningom.
 
Folk har alltid frågat om det inte suger att fylla år så nära jul men nä, inte egentligen. Jag kan ju inte ändra på datumet liksom. Förut brukade jag fira min födelsedag typ 2 veckor före jag egentligen fyllde år så jag inte skulle få presenter på presenter typ. Det är ju inte lika viktigt mer men älskar presenter endå! ;)
Det som jag inte alltid gillar är när jag får en present som är både födelsedagspresent och julklapp.. näjnäj not fair. Förstås om det är en dyrare present går det fint!
 
Nåmen, nu ska fortsätta "fira" min 23'dje födelsedag!