Årsresumé del 4

.
November
 

 
Här renoverade vi mest på bara. Ville ha köket klart så fort som möjligt och på lillajul invigde vi köket! Listerna var ända som var ogjorda då.
Tränade så mycket jag hann där emellan också!
 
 
December
 
 
Såå, sista månaden för denna år! Denna månaden har nog varit den bästa.
 
Hade en jäkla rolig kväll med Fresh-gänget när vi hade Julfest!
Kim & jag förlovade oss den 16.12 <3
Jag fyllde år och julen kom där efter.
 
Igår var dock en spännande dag med blandade känslor.
Var och förde Frida och Tony till tågstationen och sade hejdå till dem med några tårar och kramar. Dom är nämligen påväg till Australien nu och ska vara där ett tag! Får se när dom dyker upp hem igen men iaf hoppas jag dom får en bra och upplevelserik resa <3
Kommer ha så dryyyyft efter min bestis! Som tur finns det Skype <3