Årsresumé del 3

.
Augusti
 
 
 
I augusti hände det grejer minsann!
Var på Weekend festival i Helsingfors med Kim & Robin och lyssnade på awesome artister.
Var min sista dag i jobb på Seppälä och började på mitt nya jobb, Fresh.
Fick också äran att få följa med på resa till Rhodos med Frida och hennes familj <3 det var första gången jag var till södern!
 
 
September
 
 
Jag hade riktigt riktigt valpfeber här för att min bror hade köpt en så söt taxvalp som heter Elsa <3
Blev besök till Vasa igen för att få mera gadd på min arm. (snart igen!)
Färgade hela håret brunt (än en gång) och trivs fortfarande i denna mörka färg.
Här hade vi också påbörjat renoveringen av köket så blev Fresh-salladsaskar till mat i princip varge dag.
 
 
Oktober
 

 
Köksskåpen anlände och köket blev allt mer och mer som ett kök.
Jag köpte min första bil med mina egna pengar! Fortfarande rullar den på bra.
Det började också bli allt mer kallare och kallare.