hi again!

Nuuu har det igen varit en vecka tyst här men, jag(mia) har faktist legat hemma med feber och nån typ av angina, inte alls kul! Har inte kunnat äta annat än velling och soppor, lite glass också och så har jag druckit massvis med tee. Nu är jag äntligen feberfri men har fortfarande ont i halsen men idag är första dagen jag kan äta lite bättre än bara soppor! Antibiotikakur fick jag även så hoppas jag kan äta vanligt så fort som möjligt!
Imorgon blir det äntligen träning igen! Ska försöka köra lite lugnare men får se hur det går ;>
 
Såhär spenderade jag mina dagar tills jag spelade färdigt spelet, tog bara 2 dagar typ.
Jennie

Kan ni berätta lite mera om er själva.. är en ganska ny läsare. :) t.ex. studerar/jobbar ni.. vad har ni för relation? Har ni pojkvänner? Hur gamla är ni? Osv. En kort presentation helt enkelt :)