Better late than never!

Måste börja med att förklara varför jag inte bloggat:
1. Har inte orkat
2. Har inte haft någon motivation eller sett någon point i det
3. Orkar fortfarande inte
4. Har fortfarande ingen motivation eller ser någon point i det,
meeen! Nu gör jag det iallafall :) Det är också svårt när jag (vi) inte vet vad ni vill läsa om. Tråkiga det-här-gjorde-jag-idag-inlägg? Eller det-här-tränade-jag-idag? You tell us.
 
Nåja. Till vår (mest troligtvis) ex-läsare Jennie, och resten av er som inte känner oss,
Jag är en flicka, tjej, kvinna med lite mer än 19 ½ år bakom mig Jag jobbar på k-market här i stan, och när jag inte är där är det gymmet eller vänner som gäller! Bor numera själv och har varken pojkvän eller katt längre = forever alone. Som Mia sa har vi i princip varit bästa vänner sedan jag föddes och att det blir flera år än, för mig är det nog till döden skiljer oss åt! Bästa vännen man kan ha, och ibland förstår jag inte hur jag kunnat få en vän som henne. Hmm.. Vad annat? Jag har 0, noll, zero aning om vad jag vill göra med mitt liv, och lever bara i nuet. Just nu är nog drömmen att flytta till ett annat land och prova på något nytt. Men feg som jag är så.. En kort presentation slutfört och jag ska börja ställa mig till jobbet. Mia kommer dessutom hit en sväng före hon börjar. Men som sagt, säg till vad ni vill läsa om, vill ni se mera bilder? Kanske motivationen kommer om jag bara vet vad jag ska skriva om! Ha det gött. Här får ni några bilder snabbt gjorda i paint av mitt liv den senaste månaden.
Nadja

Hej hej! Ja läser no ännu ja! hehe... men men dehäääär skriv fast om vädri?! eller nä, he e faktist ganska tögot. men he sku va kul ti veta va ni tränar; vilka övningar (kanske man sjölv får na lite nya tips tå ;D ) eller så kan du skriv om största inspirationskällon tå e gäller just tränase: vad motiverar dig att träna? eller så kan ni båda berätt mejr om va ni gör för ti få så langt å fint hår :D